Creează o dioramă (machetă) inspirată dintr-o poveste, basm sau din legenda preferată și câștigă o Tablă Interactivă sau unul din cele 15 premii.
Înscrie-te la concurs în perioada 26 Martie - 31 Mai 2018.
Concurs încheiat! Felicitări tuturor participanților!
Câștigătorul marelui premiu este:
Premiile pe nivel de studiu:
Lista câștigătorilor premiilor de popularitate:
Dacă ești cadru didactic și ești responsabil de una din clasele: pregătitoare (0), I, a II-a, a III-a sau a IV-a, te invităm să participi la concurs.
1. Completează formularul de înscriere.
2. Realizează împreună cu elevii tăi, o dioramă reprezentând scene din povești, basme, legende etc. folosind și produse UHU (Ex.: lipici, lipici cu sclipici, Patafix). Diorama (macheta) este un sistem de prezentare a unei scene sub formă de model 3D (pe mai multe planuri), realizată într-o cutie cu 2 sau mai multe laturi.
3. Trimite 2 fotografii cu diorama realizată completând formularul "Trimite fotografia Dioramei”. Prima fotografie trebuie să conțină diorama, fotografia a II-a va reprezenta diorama și produsele UHU utilizate.
Marele Premiu (1 buc) - Pachet Interactiv Educational Basic ECONOMY 87"| 221 cm format din: tablă interactivă IQBoard Light 87" diagonala 221 cm, suport de tavan PRB-2/PRB-16, butoane laterale customizabile și software în limba română, videoproiector InFocus IN112x, în valoare totală de 3.500 lei.
Premii pe nivel de studiu (5 buc) - Tablă magnetică din oțel 180 x 120 cm X-Tra!Line Franken în valoare 430 lei.
Premii de popularitate (10 buc) - Pachet cu produse UHU în valoare de 120 lei.
Set Diplomă de participare + cadou surpriză UHU - pentru toți participanții care au completat formularul de înscriere până la data de 2 Mai 2018 și s-au înscris cu cel puțin o dioramă, completând formularul de Trimitere a fotografiei până la data de 25 Mai 2018.
Diplomă de participare - pentru toți participanții care au înscris în Campanie cel puțin o dioramă, completând formularul de Trimitere a fotografiei până la data de 31 Mai 2018.
Regulamentul Oficial al campaniei îl găsești accesând următorul link:
vezi aici